Виховна робота


1. 
C
Ось і настала осінь. Красива золота осінь, що вишиває клени, сріблом осипає землю.

2. А перша неділя жовтня дарує всім нам тепле і радісне свято - День Вчителя.

3. Існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її у білий світ своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром слова діла. А цій людині Господь одночасно поклав на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.

4. Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний
    Без нього життєва повість , не пишеться у людини.

5. Немає свого він часу, життя його – тільки школа
   Учитель – це дружні класи , із радощами і болем.

6. Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,
    Дев’ять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

7. Учительське свято – свято вдячності. Сьогодні це особливий день, і ми щиро хочемо, щоб ви посміхались, раділи і залишались завжди такими, якими Ви є.

8.  Ну можливо, трішки змінились, як нам здається, знову ж для нас, у кращу сторону. Але…

 (говорять частинки фрази по черзі) вранці і вдень,
ввечері і вночі,
взимку і влітку,
вдома і на роботі,
в місті і селі,
з сім`єю і з друзями,
з нами, Вашими учнями-шибениками,
будьте такими ж класними і прикольними якими Ви є зараз.

2.  Щастя Вам, здоров`я, наснаги і доброго настрою.

(Звучить пісня. З’являється ворожка)

Ворожка: Ага! Я так і знала! Не чекаєте, без мене почали! Ой, лишенько! Куди це  мене занесло?

Учні  9 класу: На свято  Дня вчителя.

Ворожка: Це навіть краще, ніж я сподівалась.
День вчителя в школі! Просто чудово! А ось і самі вчителі… (показує в зал)
Ворожка сходить зі сцени, підходить до класного керівника 9  класу.
Ворожка: Красунечко, позолоти ручку – всю правду скажу: що було, що буде, чим  серце заспокоїться. Лежить на  тобі  чорне прокляття, вже 3 рік лежить. Так … ( уважно розглядає долоню). Але  вже недовго висіти йому над  твоєю головою. Як  тільки оцією рукою випишеш 9  атестатів, станеш вільна, як птах. Ні тобі виховних годин, ні генерального прибирання… Ось тобі амулет на щастя (дає ручку з чорною пастою), щоб атестати благополучно виписались та щоб прокляття зникло.
Ворожка підходить до молодого вчителя
Ой голубе,  а що це в тебе на долоні написано? (тре долоню вчителя).  Та не хвилюйся ти так. Уроки сьогодні вести не доведеться. Чого-чого?! Санстанція не допустить за недотримання правил гігієни. Між іншим  у тебе сьогодні іспит. Сама не розумію, де б йому взятись… Ну нічого, якось впораєшся. Ось тобі амулет (дає ручку з червоною пастою). Як будеш зошити перевіряти,  одиничку пиши, а нулик дописуй; одиничку пиши, а двієчку дописуй.  І жодних проблем не матимеш.
Ворожка підходить до директора школи.
О! Я чую надзвичайно сильну ауру! Це, напевно, козирний туз.
О, вибачте, директор школи. Тут амулетом не відбудешся. Покажіть – но ручку! Ой важка праця  на вас чекає, будете купу атестатів  підписувати. Та пильно слідкуйте, щоб на кінець навчального року у класному журналі 9 класу було поменше одноцифрових  оцінок, а все двоцифрові. Бачу я, що  й вам  не обминути  випробування, але повірте мені, все скінчиться чудово.

 Звучить пісня


Учні 9 класу

 Учень 1.Коли вчителі були маленькими, вони були такими ж неслухняними, як і ми.  Ось, наприклад, маленька ___________________________________________, коли її вкладали спати, тайкома під ковдрою читала цікаві книжки. Але одного разу їй трапилась занадто цікава книжка і занадто незручна ковдра. І тоді вона вирішила з-під неї вилізти і читати цікаві книжки разом із дітьми на уроках.

Учень 2:
Коли вчителі були маленькими, вони  вже в дитинстві зуміли проявити свої таланти. Наприклад, __________________________________ вивчила англійську мову раніше, ніж українську.  Першим англійським словам її навчили хлопчаки в дворі, і тільки набагато пізніше вона дізналася, що ці слова були не англійськими.

Учень 3:
Коли вчителі були маленькими, вони були дуже і дуже допитливими. Ось приміром, маленькі _____________________________________ та ____________________________________, озброївшись совочками разом ходили до пісочниці на свої перші археологічні розкопки. А коли розпочинався дощ, вони сідали під грибком і розповідали одна одній  різні страшні історії. Тому, коли вони виросли, вони стали  істориками…..

Учень 4:
Коли вчителі були маленькими, вони  часто дивували дорослих оригінальним баченням навколишнього світу. Наприклад, маленький __________________________________________________ в дитинстві любив малювати портрети Менделєєва. Та тільки дорослі чомусь думали, що це не Менделєєв, а дід Бабай,  і від  жаху розбігалися. А _____________________________ так подобалось, що він вирішив стати вчителем  хімії.

Учень 5:
Коли вчителі були маленькими, вони з самого дитинства обирали свій життєвий шлях. Наприклад, маленька_______________________________________ з дитинства любила працювати на комп’ютері. Але оскільки комп’ютерів тоді ще не було, їй ні на чому було любити працювати. Тому й працювати вона не любила…

Учень 6:
Коли вчителі були маленькими, вони були дуже добрими. Приміром, маленька __________________________________ завжди жаліла бездомних кошенят.  Побачить, бувало, на вулиці кошеня, приголубить, обігріє, напоїть молоком  і починає йому фізику  пояснювати. Молоко кошенята пили добре, а ось фізику засвоювали погано. Зате вони жалісно нявчали….. і _____________________________ ставила їм за це відмінні оцінки.

Учень 7:
Коли вчителі були маленькими, їх часто заохочували за особливі заслуги. Наприклад, маленька _______________________________ любила рахувати до 10. А потім підросла, і їй дозволили рахувати до половини на одинадцяту. Так вона стала вчителькою математики.

Учень 8:
Коли вчителі були маленькими, вони часто проявляли свою вдачу. Наприклад, маленька ____________________________________________________ любила шикувати дітей  і командувати «Налі-во!» Тому вона й стала вчителькою фізкультури.


Учень 9:
Я взнала сьогодні стільки цікавого! І вирішила, що коли я виросту, то обов’язково стану журналісткою. Запрошую вас на інтерв’ю з нашими вчителями.
 Відео


1.     Хто кожен день, кожну годину, кожен час,
Віддавшися нелегкій повністю роботі,
Живе лиш думкою про школу і про нас,
Завжди за все і всіх в турботі.
         Наші найщиріші побажання директору школи. Вітаємо вас, (ім'я), зі святом.

2.Нашим учням рідну мову соромно не знати,
 з таким вчителем  що не дає  списати!
 Галино Ярославівно ,
 нам треба здати ЗНО на 200 балів 
щоб українцями ви гордо нас назвали!

3.Ми із ранку і до ночі
в словниках англійську строчим
потім з тиждень ще вчимо                                          
Наталія Іванівна  в цьому нам допомагає
і увечері в неділю що робити учні знають.

4. Весь наш клас встає у пять,
 щоб до школи не спізнитись
 самостійні написать
цілий день потім молитись.
В нас на математиці тихенько
ось що значить дисципліна
 Ми щиро дякуємо за науку вчителю  математики Марії  Василівні.


5. Ганно Володимирівно,  ну як же ми без вас.
Так багато для нас ви зробили
ми так раді, що вас у житті зустріли.
Інколи підводили трішки ми
та не сумнівайтесь будемо людьми,
за це ми щиро вдячні вам!
Ну дуже повезло вже з вами нам.
6. В далеке минуле і мандри прекрасні
В сучасні події, дебати щодня.
Учитель історії - маг і оракул
Бо дуже важливі дає він знання!
Істориків щиро зі святом вітаєм,
Спасибі за вічний учительський труд!
Ірино Іванівно,  ми вас дуже любимо!

7. «Хімія - наука віку»,– пам’ятаєм кожну Мить.
Так вже травлять всі Людину, що не знаєм що робить.
Хто з вас хімію не знає, і не поважає
Той у грудях, либонь, не серце, а лиш осмій має!
За науку цю чудову Вам Ігоре Петровичу ми дуже дякуємо!

8. Рученьки терпнуть, злипаються віченьки,
Боже, як хочеться спать!
Так мені ж треба оту зарубіжную
Зранку до ночі читать!
Все переплуталось в бідній голівоньці:
Гамлет, Марія, Ремарк.
“Красное”, “Черное”, “Белая армия”
И той Лаурин Петрарк.
Дякуємо, Любове Іванівно!

9. Фізкультура наш улюблений урок
ми на ній як тільки продзвенить дзвінок .
Юлія Василівна  з нас  багато вимагає
і уроки прогулювати нам не дозволяє  
якщо треба то й стусанів дає!

10.Дорогі наші: Ліліє Ярославівно, Наталіє Василівно, Наталіє Богданівно, Тамара АнатоліївнаМаріє Олександрівно
Бажаєм вам, щоб дітвора щороку в школу прибувала,
Щоб із дитячого садка таблицю множення вже знали.
Завжди щоб добре без проблем ішов процес педагогічний,
Щоб не жаліли ви за тим, що в вас турбот багато вічно.

11. Музика - предмет не новий:
Мальовничий, пречудовий
І цікавий нам всією
Неповторністю своєю.
Безсумніву його всі люблять
За ложки , пляшки , баняки.
І знетерпінням всі чекають,
щоб знов заграти залюбки!
Михайле Михайловичу ми вас щиро  вітаємо!

12. Яка Земля чарівна — просто диво!
Ми ж люди на планеті голубій.
Живемо тут комфортно і щасливо,
Хоч зоримо у небо, будучи на ній.
А в школі географію вивчали,
Щоб добре знати, що навколо нас:
Материки, моря, ліси, канали,
І гори, й ріки в різні ери й час.
Захоплива наука, що й казати,
Земля казкова, хоч пиши вірші.
Богдане Васильовичу,
Спасибі щире-щире, від душі!

13. Багато літ ви школі відділи,
Ви й зараз серцем з учнями своїми.
Сьогодні з святом ми вітаєм вас,
Учителі, що скроні посивіли.
Знайте, що всі ваші учні, де б ви не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золоті зерна, які ви засівали своїми руками день в день, з року в рік.
14. Дорогі наші вчителі! Дозвольте в знак глибокої вдячності вручити вам цей солодкий подарунок як компенсацію за всі гіркі будні 

Фінал
1: Любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.
2Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.
3: Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!
4: Недовченими і заученими!
5: Веселими і засмученими!
6: Окриленими і замученими!
7: Ледачкуватими і непередбачуваними!
8: Непрощеними і пробаченими!
9:Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!
Усі разом: Ми вас любимо!

Немає коментарів:

Дописати коментар