вівторок, 24 березня 2015 р.

Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей

Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей
  • 1. Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. 
  • 2. Підкреслюй інтерес дітей до нового. 
  • 3. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. 
  • 4. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Ніколи не відкидай її. 
  • 5. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. 
  • 6. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багато варіативні способи. 
  • 7. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. 
  • 8. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті. 
  • 9. Іноді ровесники ставляться до здібних дітей агресивно, це необхідно попередити. Найкращим засобом є пояснення здібному, що це характерно, і розвивати у нього терпимість і впевненість. 
  • 10. Пропонуй цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї. 
  • 11. Розсіюй страх у талановитих дітей. 
  • 12. Стимулюй і підтримуй ініціативу учнів, самостійність. Підкидай проекти, які можутьз ахоплювати. 
  • 13. Створюй проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви. 
  • 14. Створюй в школі періоди творчої активності, адже багато геніальних рішень з'являється в такий момент. 
  • 15. Допомагай оволодівати технічними засобами для записів. 
  • 16. Розвивай критичне сприйняття дійсності. 
  • 17. Вчи доводити починання до логічного завершення. 
  • 18. Впливай особистим прикладом. 
  • 19. Під час занять чітко контролюй досягнуті результати та давай завдання підвищеної складності, створюй ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання. 
  • 20. Залучай до роботи з розробки та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створюй ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення
  • 21. Використовуй творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят. 
  • 22. Під час опрацювання програмового матеріалу залучай до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створюй  розвиваючі ситуації. 

Немає коментарів:

Дописати коментар